2013. augusztus 14., szerda

Sziasztok!:)
Tudom rég volt új fejezet és ezért bocsánat,csak eléggé elfoglalt voltam,de most már nagyon úgy tűnik,hogy több időm lesz.A fejezet lehet ,hogy egy kicsit uncsi lett,de várom a komikat!
Bocsi a hibákért ha vannak.
Jó olvasást!:)
xoxoxo                 Megi <3


                                                                5.Fejezet
                          
                                                 "- Hogyan betűzöd azt, hogy szeretet?
                                                   - Azt nem betűzik, azt érzik."
                                                              (Micimackó)

                                                     /Gregor szemszöge/
 A kellemes négysánc után Wisla már nem volt túl jó.Rosszul éreztem magam,a fejem is fájt és lázam is volt, így nem tudtam elindulni azon a versenyen.Viszont a honfitársak szereplését végignéztem  a tévében.Kár volt.Nem végzett osztrák síugró az első 10 között.A legjobb Wolfgang lett a 12. helyével.
Furcsa ,hogy ez az idei évben többször is előfordult.De Zakopaneban már én is ott voltam.Az egyéni verseny előtt jártunk még  jóval.A hóban álltam és a sáncot néztem,amikor hátulról hirtelen valaki befogta a szememet.
-Kukucs!Na ki van itt??-kérdezte a számomra ismerős hang.
-Ööööö Glória??-tippeltem
-Nem.
-Dóra a kávézóból??
-Nem talált.
-Akkor nem tudom.-adtam fel.
Ebben a pillanatban leengedte a kezét és szembe találtam magam Zsucyval.Farmert viselt ,hosszú fekete szövetkabáttal  és  barna csizmával.
-Sziaaaaaaa!-lepődtem meg és hosszasan megöleltem.
-Örülök , hogy végre látlak,de most menj, én szurkolok neked!
A történethez hozzá tartozik , hogy még nem voltam teljesen egészséges, így a megszerzett 8. hely nagyon jónak számított.A verseny után láttam láttam , hogy Zsucy Alexxel beszélget , majd odajött hozzám.
-Jasa merre van??-kérdeztem.
-Már visszarepült.De miért???Találkoztál vele???
-Ö ö ö csak összefutottunk egyszer.
-Nyugi, jön még Ausztriába  máskor is.-mosolygott.
-De az tuti , hogy én megyek többet Grönlandra!Nem tudom ,hogy bírja  azt az írtozatos hideget.
-Majd legközelebb megkérdezed.-mondtam és leültünk kicsit beszélgetni.
Az idő gyorsan telt , bár  most Sapporoba nem mentem el.A fejemben ott motoszkált végig  Jasa, de a következő versenyek jól sikerültek.Vikersundban  egy első és egy 3. helyet szerezte, míg Harrachovban mindkétszer nyertem.

                                                              /Jasa szemszöge/
Szegény Greg!Sajnálom , hogy nem tudtunk elköszönni egymástól, de megígértem Zsucynak , hogy nemsokára újra megyek.Persze tévében követtem az eseményeket  és nagyon jól esett  látni , hogy az elmúlt 4 versenyből hármat megnyert.Kétségkívül kitűnő szezonja van idén.Erős késztetést éreztem , hogy fölhívjam , de nem tettem.Lehet , hogy nem is hiányzok  neki, vagy már nem is emlékszik rám.....
 "Szerencsés vagy, ha hiányzik valaki. Azt jelenti, hogy voltak fontos emberek az életedben, akik megérdemlik, hogy hiányozzanak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése