2012. december 30., vasárnap

1. Fejezet

                                                  1. fejezet
                         /Thomas Morgenstern szemszöge/
Ott ültünk hárman,20 perccel a verseny kezdete előtt,utcai ruhában,előmozgás,bemelegítés nélkül.
Gregor lelkét kellett vigasztalni éppen.Jó kezdetnek ígérkezik ha lekéssük a saját ugrásunkat,ami jelen esetben halom zsepi közt szétterülő Gregort látva akár meg is történhet.
-Én szerettem Sandra-t !!!-szipogta
-Figyelj, nézd mindennek a jó oldalát.Hihi ragadni fognak rád a nők!-mondta röhögve  Andi
Próbáltam szúrós szemmel nézni rá,hogy ennek most nincs itt az ideje,de önkéntelenül is elmosolyodtam.
-Úr Isten ti mit csináltok???-lépett be Alex
-Tudjátok, hogy már megy a verseny???-a kérdezte  elképedve
-És egy hülye SMS-ben!!!-kiáltott fel síri hangon Gregor
-Gyerünk 1-2 nyomás bemelegíteni,öltözni-adta ki a parancsot
-Te is!!!-mutatott rá Gregorra és felrángatta a földről.
-Nyújtásokat is!-kiáltott utánunk

Nos igen ezt már rég nekünk kellett volna megtennünk de nem volt szívem.Így legalább Alex szállította vissza a földre összetört szívű barátunkat.Hihi!:)
                                                                      Kb 30 perc múlva
                                        /Thomas Morgenstern szemszöge/
Zihlálva estünk be  a toronyba .Mesegcsináltuk a gyakorlatokat majd fölrohantunk a toronyba.Annyira siettünk,hogy Andi el is esett.Pozitívum,hogy Gregor pár óra után először mosolyodott el. Tulajdonképpen jó baráthoz híven kiröhögte.:D :)
A verseny többi része viszont már sokkal jobb volt.Az első sorozat után 5. voltam.Aztán a 2.-ban  felküzdöttem magam a dobogó 2. fokára.Negatívum viszont ,hogy Gregor csak 8.,Andi csak 15. lett.Na,most aztán nem tudom melyikőjüket sajnáljam jobban.:(((Talán szólnom kellene Siminek beszéljen 1 kicsit hátha tud vmi tanácsot adni neki........
                                                              /Thomas Morgenstern szemszöge/
                                                            Éjszaka 22:30
Simi hív.(Még mindig nem tolerálja , hogy vki nem hajnali 3-kor fekszik le :(.............)
Azt mondta , hogy mint "párkapcsolati szakértő" gorcső alá vette Gregort  és hamarosan hosszasan kitárgyalják az esetet.Na kíváncsi vagyok mi lesz ebből.... :)

                                                         /Gregor Schlierenzauer szemszöge/
                                                             Reggel 6:00 
Pocsékul ébredtem.Simivel  03:40-ig beszélgettünk és sikerült olyan szinten életet vernie belém , hogy már csak magamra koncentrálok.Simi nagyon érti a dolgát.Nagyobb hasznomra vált volna ha mondjuk ez a "pár órás" beszélgetés nem a mínusz 1 fokban történik.Azt hiszem most emiatt megfáztam.Nem bírok felkelni.:((
Csörög a telefonom.
-Ki az ágyból!!!-szólt bele Alex
-Így is 5 perccel tovább aludhattál.
Áááá de kedves.......
Viszont a versenyem lényegesen jobban sikerült.Nyertem.Thomas 3. lett.Neki is jól sikerült ez a hétvége.Nekem is elég jól.:)


Íme az első fejezet.Rem tetszett!:) bocsi a hibákért ha vannak.      

4 megjegyzés:

  1. Szia:) nekem nagyon tetszik és imádom a síugrást!:)

    VálaszTörlés
  2. Hali! :) Véletlenül nem terveztél folytatást a ficnek? :) Nem olvastam még síugrós történetet, de határozottan tetszik az ötlet :) Ha esetleg folytatnád, 1 olvasód már biztosan lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok de írom és örülök h tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! nagyon tetszik a történet, és még sem olvastam síugrásos ficet, pedig imádom! gregor XDDD Thomas :))

    VálaszTörlés